Müşteri Hizmetleri :  +90 216 324 59 99
Müşteri Hizmetleri :  +90 216 324 59 99       Whatsapp Hattı :  Paylaş +90 850 259 69 59
TR Dil: Türkçe Down
Kargo ücretli midir?

Evet kargomuz belli bir sipariş tutarına kadar ücretlidir. Alışverişin esnasında sitemiz seni ücretsiz kargo limiti ile ilgili bilgilendiriyor olacak :)

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz 2 iş günü içinde hazırlanıp kargoya verilmektedir. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk 2 iş günü içinde kargoya verilir. Yoğunluk olduğu dönemlerde günler değişiklik gösterebilir.

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk 2 iş günü içinde kargoya verilir.

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişlerin “Aras Kargo”,”UPS Kargo”,”MNG Kargo”,Yurtiçi Kargo” ve “PTT Kargo” ile ulaştırılacaktır. Bulunan döneme bağlı olarak kullanılan kargo firmasında değişiklik yapılabilmektedir. .

Siparişimin Kargo Durumunu ve Kargo Takibimi Nasıl Yapabilirim?

Siparişin kargoya teslim edildikten sonra e-posta adresine bilgilendirme yapılacaktır. Bunun dışında, kargo takibi için WhatsApp destek hattımızdan 0850 259 69 59 ya da internet sayfamızda ki sağ köşede bulunan destek hattından bilgi alabilirsin.

Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Etmeliyim?

Siparişinizi T.C nüfus cüzdanınız ile teslim almalısınız. Adresinizde farklı bir kişi olması durumunda T.C nüfus cüzdanı ile paketiniz teslim alınabilir. Adresinizde bulunmadığınız durumda; Kargo firması siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Siparişinizi 10 gün içerisinde belirtilen şubeden almazsanız depomuza iade işlemi başlatır. Paketinizi görevli yanında aşağıdaki maddeleri dikkate alarak teslim alınız; Kolinin dışında hasar olması (yırtık, ıslanmış gibi) durumunda “Hasar tespit tutanağı”, kolinin içinde hasar ve paket adetinde yanlışlık söz konusu ise “Durum tespit tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Gerekli tutanakları kargo görevlisinden talep edebilirsiniz. Eğer görevli yanınızdan ayrıldıktan sonra durumu fark ederseniz ilgili şubeye gidip durumu bildirerek tutanak tutulmasını talep edebilirsiniz (Teslimat sonrası Hasar/Durum tespit tutanağı tutulması kargo şubesi inisiyatifindedir). Durum/Hasar tespit tutanağınız ile Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ürün iade ya da değişim talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizin teslimatında aşağıda yer alan kargoların çalışma saat ve günlerini dikkate alınız; İş günlerinde hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi 09:00-13:00 saatleri arasında kargo firmaları teslimat yapmaktadır. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz kargoları tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır. İade kargo kodu için Müşteri Hizmetleri’nden bize ulaşabilirsiniz.

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Sipariş teslimat adresinizi değiştirmek için Müşteri Hizmetleri’mizi aramanız gerekmektedir.


İcon 2
İade Garantisi Ürün İade Garantisi
İcon 3
Hızlı Destek Hızlı ve Kolay Çözüm
İcon 4
3D Secure Güvenli Ödeme Yöntemi